2015. május 22., péntek

Színes blokkokból horgolt táska

A táska története nem táskaként indult... Horgolt nyári felsőt terveztem készíteni belőle, de csak nem akart azzá válni a sok-sok horgolt négyzet... Gondoltam hát egy merészet, és táskává változtattam őket. Így már sokkal jobban érzik magukat, köszönik szépen. Nem mellesleg nekem is sokkal jobban tetszik így.

Kifejezetten nyári, nőies táska lett ez a darab. (Nemhiába akartam topot készíteni belőle először!) Belül egy osztott zseb található a telefonnak, kulcsnak, valamint egy nagy pakolós rész. A megerősített fül elbírja, amit egy ekkora táskába képesek lehetünk bepakolni, mi, nők. (Vagyis mindent, ami szükséges, és azt is, ami annyira nem az.) A bélésen futó szolíd csipke fokozza a darab nőiességét. 
Nagy öröm volt a színekkel dolgozni, barátságosak, melegek. Kicsit Afrikát idézi a számomra. A mercerizált fonal pedig biztosítja, hogy a hordás során se bolyhosodjon ki a táska. 


A barátságos, meleg földszínek kombinációja nyári hangulatot teremt



Mágneszárral csukódik.