2017. szeptember 1., péntek

Piros_narancs horgolt sapi :)

Van egy kislány, ritkán láttam, bár az anyukája pici mása.... szóval mondhatni jól ismerem. Az anyukája jó barátném és agyaltunk a fonalakon. Én horgolok, ő kötöget. Hasonlóan lassan haladunk :D Mert hát nagycsaládos dolgozó anyukák vagyunk, időnk meg épp hogy akad. Aztán csak nem vettünk fonalat. De mivel nekem úgyis maradt most minden szivárványos színben, és mivel a pici lány szülinapja közelgett - no meg az ősz is íme itt van mára. Gondoltam egyet - hogy horgolok a pici lánynak én a szülinapjára. Csak mert volt fonalam, és gondoltam boldog lesz tőle :) Elkezdtem egy pénteken, szombaton és vasárnap, és kész volt egy narancs közepes csupa piros sapka teteje.... Nem tetszett és leszedtem. Aztán gondoltam, miért ne horgoljam spirálosan csíkozva, narancsot pirosba váltva. Annyira izgalmas volt mint egy jó könyv. Vasárnap este kezdtem el, és már majdnem meg is csináltam, csak hát mivel másnap vezetnem kellett, inkább pihentem is valamicskét. De alig vártam hogy hétfőn este ismét kezembe vegyem a művet és befejezhessem. Pinteresten vadásztam hozzá virágot. Így született pici lányka sapkája, és hát a fogadtatás leírhatatlan... mivel nekem is megmutatták, és engedélyt kaptam rá, hát megmutatom :)